wtorek, 24 lutego 2015

Z kokardeczką

Jakiś czas temu koleżanka przeglądała mój profil na FB, gdzie mam jeszcze zdjęcia starszych wyrobów z kiedyś tam. Spodobała jej się bransoletka, tylko, że myślała, że to kolczyk:) I tak oto dostałam zamówienie na kolczyki kółka duże z kokardką, a przy reszcie mogła mnie ponieść fantazja. No i tak powstały te skromne kółeczka :) Troszeczkę zajęło mi robienie kokardek, bo prawdę mówiąc nigdy nie umiałam ich robić, ale... oceńcie sami:)




Mam nadzieję, że się podobają:)

3 komentarze:

  1. Ucz się, ucz robić te kokardki to będziesz mi robić, bo ja mam do tego lewe ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, świetny pomysł! Ty mi będziesz robić zdjęcia, a ja Tobie kokardki :)

      Usuń
  2. Śliczną biżuterię tworzysz! Powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń